GYIK

Ha bármilyen kérdésed van, amelyre nem találod itt a választ, látogass el a Kapcsolat oldalunkra!


A PokerStars Partnerségi Program Vissza az elejére
  1. Hogyan működik a PokerStars Partnerségi Program?

    Ha saját domén névvel rendelkező weboldal van a tulajdonodban, illetve ilyet működtetsz, akkor a PokerStars partnere lehetsz, és reklámozhatod márkáinkat, a PokerStarst és a Full Tilt Pokert. Biztosítjuk számodra a reklámbannereket és linkeket, amiket kirakhatsz az oldaladon. Ezután jutalékot kaphatsz minden játékos után, akik te ajánlasz az oldalainkra.
  2. Van bármilyen költsége annak, ha csatlakozom a PokerStars Partnerségi Programhoz?

    Nem, semmi költséggel nem jár. A PokerStars Partnerségi Programra való jelentkezés ingyenes.
  3. Miként jelentkezhetek a PokerStars partnerségi programjára?

    Ahhoz, hogy partnerünkké válj és reklámozni tudd a PokerStarst és/vagy a Full Tilt Pokert, először létre kell hoznod egy PokerStars számlát. Ha ez kész, egyszerűen csak töltsd ki a PokerStars partnerségi program jelentkezési lapot. Amint jóváhagyták a jelentkezésedet, kapsz egy emailt, amelyben megtalálod a részleteket, hogyan férhetsz hozzá a Partneri Rendszerhez.
    Ellenőrizd, hogy a jelentkezésedkor pontosan ugyanazt a nevet és címet add meg, mint ami a PokerStars számládon szerepel! Ha ezek nem egyeznek, frissítsd a számlád adatait, mielőtt benyújtanád PokerStars Partnerségi jelentkezésedet! A számládat úgy tudod frissíteni, ha bejelentkezel a PokerStarsra és felkeresed a Számla -> Adatváltoztatás menüpontot. Ha segítségre van szükséged, keresd fel az Ügyfélszolgálati csapatot emailben és add meg a teljes neved, a postacímed és a PokerStars felhasználónevedet! Az Ügyfélszolgálati csapat email címe support@pokerstars.com.
  4. Az USA-ból is lehet jelentkezni a partnerprogramra?

    Bár sem a Full Tilt Poker, sem a PokerStars nem nyújt valódi pénzes játékra lehetőséget az USA lakosai számára, az Egyesült Államokban élő partnerek számára lehetőség van a csatlakozásra, amennyiben az általuk hozott játékosok másik országból érkeznek.
  5. Szükségem van PokerStars játékosszámlára?

    A partnerség létrehozásához a PokerStarst és/vagy a Full Tilt Pokert népszerűsítő partnerek mindegyikének kell legyen PokerStars játékosszámlája attól függetlenül, hogy hol élnek.
    A PokerStars játékosszámlán szereplő teljes nevet és címet mindenképpen meg kell adni és frissíteni kell, mielőtt benyújtanád a PokerStars Partnerségi jelentkezésedet.
  6. Miért van szükségem PokerStars játékosszámlára?

    A PokerStars számlára a kifizetéshez van szükség. Erre a számlára nem kell befizetned, és játszanod sem kell rajta.
  7. Ha még nincs PokerStars számlám, hogyan és hol tudok egyet létrehozni?

    Egyszerűen létrehozhatsz egy PokerStars játékosszámlát a PokerStars szoftver letöltésével.

    Az alábbi táblázatban megtalálod, hogy a lakhelyed függvényében hol kell létrehoznod PokerStars játékosszámládat.

    A külön licenc alapján működő piacokon csak akkor kell létrehoznod az az alá a licenc alá tartozó PokerStars számlát, ha olyan országban élsz, ahol az a licenc érvényes.
    Lakhelyül szolgáló ország

    Hol hozzam létre a PokerStars játékosszámlámat?

    Belgium

    PokerStars.be

    Dánia

    PokerStars.dk

    Észtország

    PokerStars.ee

    Franciaország

    PokerStars.fr

    Németország
    Olaszország

    PokerStars.eu
    PokerStars.it

    Luxemburg
    Hollandia
    Spanyolország

    PokerStars.eu
    PokerStars.eu
    PokerStars.es

    USA

    PokerStars.net

    Svédország

    PokerStars.se

    Finnország

    PokerStars.eu

    Lengyelország

    PokerStars.pl

    Románia

    PokerStars.ro

    Szlovénia

    PokerStars.eu

    Minden egyéb

    PokerStars.com

    Fontos: A Full Tilt Poker kapcsán felhívjuk a figyelmet arra, hogy csak a fulltiltpoker.com és fulltiltpoker.eu termet lehet reklámozni. Ennek ellenére, ha külön licencelt ország lakosa vagy, létre kell hoznod az annak megfelelő licenc szerinti PokerStars számlát.
  8. Lehetek partner akkor is, ha nincs weboldalam?

    Ahhoz, hogy partner lehess, egy első szintű, eredeti doménen működtetett weboldallal kell rendelkezned. Nincs lehetőség interneten kívüli partnerség létesítésére. A Programban nem lehet részt venni aldomének és közösségi oldalak (Facebook, LinkedIn, Twitter, VK stb.) weboldalaival.
  9. Milyen követelményeknek kell megfelelnie a weboldalnak ahhoz, hogy partner lehessek?

    Szükség van reális mennyiségű, minőségi tartalomra, és arra, hogy az oldal pozitív felhasználói élményt nyújtson a könnyen kezelhető menüvel és felépítéssel (menürendszer, oldaltérkép és/vagy megfelelő linkek). A felhasználók számára könnyen áttekinthetőnek kell lennie az oldalnak, és egyszerűen megtalálható információkat kell tartalmaznia.  A weboldal tartalmának jelentős értéket kell kínálnia a játékosok számára, tehát érdekesnek kell lennie, és rendszeresen frissülnie kell.

    Azt javasoljuk, hogy tekintsd át az Általános Szerződési Feltételek 2.4 pontját a weboldal tartalmával kapcsolatos korlátozásokra vonatkozóan.
  10. Több weboldalam is van. Mindegyikhez külön be kell nyújtanom a jelentkezést a márkák reklámozásához?

    Úgy ésszerű, ha az összes weboldaladra egyetlen jelentkezési lapot nyújtasz be.

    Egy nyomkövetőt fogsz kapni, ezt tudod használni minden oldaladon. Ezt a nyomkövetőt kell használnod a PokerStars és a Full Tilt Poker reklámozásához is.
  11. Mennyi ideig tart a jelentkezésem elbírálása?

    A jelentkezési lapok elbírálása során részletesen átnézzük a benyújtott adatokat, többek között a weboldalt is, mielőtt felvennénk valakit a Programba. A jelentkezéseket általában 24 órán belül elbíráljuk és jóváhagyjuk. Természetesen előfordulhat, hogy egy jelentkezés jóváhagyásához több időre van szükség. Fenntartjuk a jogot, hogy a Programnak nem megfelelő jelentkezéseket elutasítsuk.
  12. Van lehetőség alpartnerek bevonására?

    Nem, a PokerStars Partnerségi Programban nincs lehetőség alpartnerek bevonására.

Angebotene Zahlungspläne Vissza az elejére
  1. Milyen fizetési struktúrát kínál PokerStars Partnerségi Program?
    A PokerStars Partners szintekre osztott bevételi részesedés jutalék struktúrával dolgozik minden márka és licenc esetében.
    Az általad ajánlott játékosok által generált nettó bevétel százalékára alapozva kapsz jutalékot. Ezt a százalékot az egy naptári hónapban generált Valódi Pénzes Játékosok (RMP-k) száma határozza meg.
    A PokerStars Partners érvényes megállapodási struktúrájának részletei:
    Tablei
    Megjegyzés:  A megállapodás minden részénél, ha egy vonatkozó hónapban nulla RMP generálódik, a bevételi részesedés jutalék 10%-ra csökken.
    * Az RMP-k száma, a jutalék és a szintek mindkét kliensben összeadódnak.
    ** Az RMP-k száma, a jutalék és a szintek minden kliensben külön számítanak
  2. Mi az a Bevételi Részesedés, és hogy számolják ki?

    A Bevételi részesedés egy olyan modell, amelyben a partnerek a játékosok által keletkező bevétel egy bizonyos százalékát kapják meg.  A Bevételi Részesedés választása esetén nincsenek feltételek arra vonatkozóan, hogy egy játékos után Bevételi Részesedést lehessen kapni. Amint egy játékos elkezd valódi pénzben játszani, máris elkezdi termelni a jutalékot. Ez a havi Költségekkel csökkentett havi Bruttó bevétel alapján kalkulált havi jutalékot jelenti.
  3. Ki számít valódi pénzes játékosnak (RMP)?

    Valódi Pénzes Játékosnak az számít, aki végrehajtott befizetést annak érdekében, hogy a PokerStars valódi pénzes játékaiban játszhasson. A Játékpénzes Játékosokat RMP-k helyett regisztráltakként tartjuk számon addig, amíg be nem fizetnek.
  4. Mekkora százalékos Bevételi Részesedést kapok a beajánlott játékosaim után?

    A havonta megszerzett Bevételi Részesedés százaléka az abban a naptári hónapban beajánlott valódi pénzes játékosok alapján kerül kiszámításra. Példa: Ha májusban 20 valódi pénzes játékost ajánlasz be, akkor az általuk megtermelt nettó bevétel 25 %-át fogod jutalékként megkapni. Ha júniusban csak 2 valódi pénzes játékost ajánlasz be, akkor mind a 22 játékos által megtermelt nettó bevétel 15 %-a jár neked.
  5. Mi a helyzet akkor, ha egy licencelt országon kívüli játékost ajánlok be?

    Sajnos ha olyan játékost ajánlasz be, aki a licenc hatókörén kívül eső országban él, (a fizetési struktúrát bemutató táblázatban foglaltak alapján), az után a játékos után nem kapsz jutalékot.
Játékosok követése, marketing és bónuszkódok Vissza az elejére
  1. Hogyan kapcsolódnak a partnerszámlámhoz a játékosok, akiket beajánlottam?

    Kétféleképpen kapcsolódnak a játékosok a partnerszámlákhoz:

     1. Rákattintanak a nyomkövetődet tartalmazó bannerre vagy szöveges hivatkozásra, és regisztrálnak valamelyik márkánk oldalán.

     2. Beírják a marketing kódot a megfelelő mezőbe a regisztrációs folyamat során.
    Fontos: A Full Tilt Pokerben nem használható a marketing kód, mert a Full Tilt Poker kliensben nincs lehetőség beírni azt a regisztráció során.
  2. Mi az a Nyomkövető?

    A nyomkövető egy nyolc számjegyből álló egyedi kód, ami az egyes partnerekhez van hozzárendelve. A feltételeket teljesítő játékosok számának a számládon való nyilvántartására szolgál, és annak segítségével számoljuk ki a neked járó jutalék összegét.

    A Nyomkövető a bannereken vagy szöveges hivatkozásokon keresztül a termeinkbe ajánlott játékosok esetén használatos.
  3. Használhatok egynél több nyomkövető kódot?

    Nem, a partnerek csak egy nyomkövetőt kapnak. Annak érdekében, hogy a rendszerünk minél hatékonyabban működjön, nem tudunk létrehozni plusz nyomkövető kódokat.
  4. Mi az a marketing kód?

    Amikor felvételt nyersz a partnerek sorába, a rendszer automatikusan létrehoz egy, a számládhoz tartozó Marketing kódot. A nyomkövetőkkel ellentétben, amelyek nyolc számjegyből állnak, a marketing kód betűket és számokat is tartalmaz.

    Esetenként a játékosoknál ki vannak kapcsolva a sütik, vagy egy másik oldalon jártak a regisztráció előtt, és a nyomkövető elveszhet. Azzal lehet biztosítani, hogy egy játékos hozzád legyen kapcsolva, ha az ilyen esetek megelőzésére megadod a játékosoknak a marketing kódot, és megkéred őket, hogy írják be a regisztráció során.
    Fontos: A Full Tilt Pokerben nem használható a marketing kód, mert a Full Tilt Poker kliensben nincs lehetőség beírni azt a regisztráció során.
  5. Kérhetek további marketing kódokat?


    A regisztráláskor a rendszer partneri számlánként egy marketing kódot utal ki automatikusan. Mivel csak erre az egy marketing kódra lesz szükséged, nem lehet továbbiakat igényelni.
  6. Hogyan tudom egy bannerhez illeszteni a nyomkövetőmet?

    Banner oldalunk egyszerű és könnyen kezelhető. Amikor kiválasztottad a megfelelő bannert, egyszerűen csak ki kell választanod a nyomkövetőt a legördülő menüből. Ezután automatikusan megkapod a html kódot, amit csak be kell másolnod a vágólapról az oldaladra. Banner oldalunk itt található.
  7. Hogyan kell szöveges hivatkozást létrehozni?
    A Partnerségi Program előre elkészített szöveges hivatkozásokat kínál. Ennek a funkciónak a használatához egyszerűen csak be kell jelentkezned PokerStars Partners számládra és kattints a „Marketing” fülre, majd válaszd a „Szöveges hivatkozások” (Text Links) lehetőséget a részletes tennivalókért!

    Ha szeretnéd létrehozni saját szöveges hivatkozásaidat, arra is van lehetőség, például: „Legyen a PokerStars az online pókeres otthonod!” és a nyomkövető kódod „12345678”. Készíthetsz valami ilyesmit:

    Legyen a <a href="http://www.pokerstars.hu/?source=12345678" >PokerStars</a> az online pókeres otthonod!
    A Full Tilt Pokerhez meg kell változtatnod azt, hova mutasson az URL, és törölnöd kell a záró perjelet, mielőtt hozzáadnád a ?source=YOURTRACKER végződést. Példa:

    Legyen a <a href="http://www.fulltiltpoker.com?source=12345678" >Full Tilt Poker</a> az online pókeres otthonod!
  8. Mi a különbség a nyomkövető és a marketingkód között?

    A nyomkövetőre akkor van szükség, amikor a játékosokat beajánlod a márkáink letöltéséhez.

    A marketing kód egy plusz eszköz, amit a játékosnak a regisztrációkor kell beírnia, hogy biztos lehess benne, a te számládhoz kapcsoljuk a regisztrációját. 

    A marketingkódokat KIZÁRÓLAG a PokerStarsra való regisztráció során lehet használni. A Full Tilt Poker kliensben nincs lehetőség a marketing kódok megadására a regisztráció során.
  9. Mi az a bónuszkód?

    A bónuszkódot a PokerStarson arra lehet használni, hogy a befizetési bónusz promóciókat jelöljük vele. Amikor egy játékos végrehajt egy befizetést, megadhat egy bónuszkódot azért, hogy élni tudjon egy bónusz ajánlattal.
    A Full Tilt Pokeren nem kell megadni bónuszkódot a befizetéskor.
    Felhívjuk a figyelmed, hogy a bónuszkódok nem alkalmasak a játékosok követésére.
    Befizetési bónusz promócióinkról további információkat találsz itt:
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/promotions
    PokerStars: http://www.pokerstars.hu/poker/promotions/
  10. Van regisztrációs bónusz az új játékosok számára? Első befizetési bónusz?

    A PokerStarson az első valódi pénzes befizetésüket végrehajtó játékosok jogosultak a 100 %-os befizetési bónuszra. Aki szeretne élni a promóció adta lehetőségekkel, annak meg kell adnia egy bónuszkódot. Felhívjuk a figyelmet, hogy a PokerStars licenctől függően a bónuszkód többféle lehet.
    A Full Tilt Pokeren nem kell bónuszkódot megadni. A játékosok automatikusan megkapják a 100 %-os, akár 600 $-os bónuszt az első befizetésük végrehajtásakor.
  11. Az egyik barátom játszik már a PokerStarson és/vagy a Full Tilt Pokeren, de csak játékpénzben; kaphatok utána is pénzt, ha elkezd valódi pénzben játszani?

    Nem, játékosonként csak egy számla engedélyezett, és már meglévő számlákat nem lehet a partnerségi kódoddal ellátni.
  12. Azt meg tudom kérdezni, hogy egy adott játékos az én partnerszámlám alatt van-e nyilvántartva?

    Az adatvédelmi szabályok miatt nem közölhetjük, hogy egy bizonyos játékos egy adott partnerhez van-e kapcsolva. Viszont ha bejelentkezel a PokerStarspartners.hu weboldalra, a „Nyomkövetés” címszó alatt megtalálod a Partneri jelentést, ahol havi bontásban tekintheted át a beajánlott játékosok számát. Van egy olyan lehetőség is, hogy egy adott időszakra vagy egy bizonyos évre vetítve kérd le a statisztikákat.
  13. Ha az egyik játékosomnak nem sikerült az én weboldalamhoz kapcsolódva létrehozni a számláját, be lehet ezt külön állítani?

    A Partner kizárólagos felelőssége, hogy a weboldalán a helyes nyomkövető kód és marketing kód szerepeljen. Nem tudunk felelőséget vállalni a helytelen vagy hiányos nyomkövetésből adódó ajánlások elveszéséért. Nem tudunk utólag nyomkövetőt csatolni a játékosok számlájához, és megváltoztatni sem tudjuk a partner nyomkövető azonosítóját.
  14. Honnan tudhatom, hogy megfelelően működik-e a nyomkövető kódom, ha nem látok egyetlen beajánlott játékost sem a Partneri Jelentésben?

    Ha a PokerStars Partners weboldalán található marketing bannereket használod, akkor a Reklám Jelentésben szerepelnek a kattintási és letöltési adatok, kifejezetten a bannerekre vonatkozóan. Ez azt jelenti, hogy a nyomkövetőd jól működik.

    Ha szöveges hivatkozásokat, emblémákat és alapoldalakat használsz, küldd el a weboldal URL-jét és a nyomkövetőt tartalmazó hivatkozások pontos elhelyezkedését, hogy utána tudjunk nézni az esetleges technikai problémáknak.

Népszerűsítés Vissza az elejére

  1. Milyen jellegű reklámanyagot kapok?

    Minden szükséges eszközt biztosítunk ahhoz, hogy népszerűsíteni tudd a Full Tilt Pokert és a PokerStarst és odavonzd a játékosokat. Nagy választékban állnak a rendelkezésedre többnyelvű bannerek, szöveges hivatkozások és alapoldalak. A marketinganyagokról ide kattintva tájékozódhatsz részletesen.

    A saját oldalunkon tárolt bannerekre mutató linkeket biztosítunk számodra. Ez csökkenti a terhelést a sávszélességeden, és növeli a miénken. Ezenkívül a bannereket rendszeresen frissítjük, így nem kell foglalkoznod azzal sem, hogy havonta megváltoztasd őket. Saját beépített nyomkövető rendszerünkön keresztül minden nap percre pontosan követheted, hogy hányan regisztráltak rajtad keresztül.
  2. Mi a PokerStars álláspontja az emailes reklámmal és a nyilvános fórumokon való hirdetéssel kapcsolatban?

    A PokerStars egyáltalán nem tolerálja semmilyen spam küldését akár emailben, fórum hozzászólásokban vagy blog bejegyzésekben ölt is az testet. Büszkék vagyunk egységes működésünkre, és nem tolerálunk semmilyen felforgató tevékenységet, amelyet a nevünkben hajtanak végre. Bármilyen partneri spamet tapasztalsz, haladéktalanul küldd az affiliates@pokerstarspartners.com címre, így azonnal tudunk cselekedni!
  3. Engedélyezve van a rakeback?

    Adatvédelmi szabályzatunk és egyéb okok miatt nem engedélyezzük a rakebacket. A rakeback helyett a PokerStars és a Full Tilt Poker is inkább az ágazatban a leginkább versenyképes alap rake-et kínálja, valamint egy nagyszabású VIP programot, a lehető legértékesebb jutalmakkal a játékosok számára.

    VIP programunkról további információkat találsz itt:
    PokerStars: http://www.pokerstars.hu/vip/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/edge
  4. Hogyan tájékozódhatok az aktuális promóciókról, hogy továbbítani tudjam azokat a játékosaim felé?

    Folyamatosan indítunk új, izgalmas promóciókat játékosaink számára. Ezekről hírlevélben értesítjük partnereinket. Emellett magad is figyelheted az újdonságokat promóciós oldalainkon:
    PokerStars:  http://www.pokerstars.hu/poker/promotions/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/promotions
  5. Készíthetek saját bannert?

    Igen, elkészítheted a saját tervezésű elemeidet, amennyiben betartod szigorú szabályainkat a márkákkal kapcsolatban, de mielőtt közzétennéd a munkádat, jóvá kell hagyatnod a Branding Advertising and Design részlegünkkel. További részletekért írj az affiliates@pokerstarspartners.com címre!
  6. Milyen ösztönző ajánlatot kínálhatok a játékosaimnak?

    Adatvédelmi szabályzatunk értelmében nem adhatunk ki a játékosokkal kapcsolatos információkat, így nem tudsz személyre szóló ösztönző ajánlatot kínálni nekik.

    A partnerek csak a nyilvánosan elérhető, a honlapunkon közzétett bónuszokat és promóciókat hirdethetik.

    Ezzel kapcsolatban további tájékoztatást találsz az általános szerződési feltételek 6.6 pontjában.
  7. Rendezhetek freerollokat a beajánlott játékosaimnak?

    Az olyan promóciós eseményekre, mint a freerollok és a hozzáadott nyereménnyel induló versenyek csak olyan partnerek számára van lehetőség, akik nagy mennyiségű valódi pénzes játékost ajánlottak be.
    Amikor felvételt nyersz a partnerek sorába, lehetővé tudjuk tenni a számládon, hogy saját, privát versenyeket hozz létre és rendezz meg. Felhívjuk a figyelmed, hogy ez a funkció csak nevezési díjas versenyek kiírását teszi lehetővé.

    Ha érdekel ez a lehetőség, írj emailt az affiliates@pokerstarspartners.com címre!

Kifizetések és jelentések Vissza az elejére
  1. Hogyan kapom meg a pénzt? Mi az a legkevesebb jutalék, amit el kell érnem ahhoz, hogy megkapjam az összeget?

    A PokerStars és a Full Tilt Poker partneri jutalékok is olyan fizetési mód használatával kerülnek kifizetésre, amit a PokerStars számlád licence lehetővé tesz.
    Az alábbi táblázatban megtekintheted a fizetési módokról szóló információkat:
    Játékosszámlád licence Fizetési mód Kifizetés pénzneme A kifizetéshez szükséges legkisebb összeg Egyéb közlendő
    .FR Közvetlenül bankszámlára EUR 100 EUR Átutalással
    .IT Közvetlenül bankszámlára EUR 100 EUR
    .COM - csak USA Közvetlenül bankszámlára USD 150 USD
    .COM Játékosszámlára USD Nincs minimum Kattints ide az elérhető pénzkifizetési módok részletes tájékoztatójának megtekintéséhez!
    .DK Játékosszámlára USD Nincs minimum
    .EE Játékosszámlára USD Nincs minimum
    .BE Játékosszámlára USD Nincs minimum
    .ES Játékosszámlára EUR Nincs minimum
    Az első kifizetést megelőzően minden partnerünknek ki kell töltenie egy KYC űrlapot (Know Your Customer - Ismerd meg az ügyfeled!), és meg kell adnia a banki adatait és be kell nyújtania további dokumentációt a személyazonossága és a lakcíme igazolására. További részletekért írj az affiliates@pokerstarspartners.com címre!
  2. Mikor kapom meg a kifizetést?

    A partneri kifizetésekre a jutalék megszerzésének hónapja végét követő 30 napon belül kerül sor.  Például ha január során jutalékot szerzel, az február végéig kerül kifizetésre.
  3. Hogyan tudom nyomon követni a beajánlott játékosokat?

    Amikor bejelentkezel a PokerStarsPartners.hu weboldalra, a „Nyomkövetés” címszó alatt megtalálod a Partneri jelentéseket, ahol következed a havonta beajánlott játékosokat márkánként és nyomkövetőnként csoportosítva. Van egy olyan lehetőség is, hogy egy adott időszakra vagy egy bizonyos évre vetítve kérd le a statisztikákat.
  4. Hogyan tudom nyomon követni a banner statisztikákat?

    Amikor bejelentkezel a PokerStarspartners.hu weboldalra, a „Nyomkövetés” címszó alatt megtalálod a Reklám jelentéseket. Ebben a jelentésben szerepelnek a kattintási és letöltési adatok, kifejezetten a bannerekre vonatkozóan. Megtekintheted a banner kattintások során létrejött játékos beajánlásokat is.
    Jelenleg nem érhető el olyan jelentés, ami a szöveges linkek, alapoldalak vagy emblémák statisztikáit mutatná meg.
  5. A Partneri jelentésem lekérdezésekor időtúllépési hibaüzenetet kapok. Mi lehet a gond?

    Az időtúllépési hiba általában azt jelenti, hogy olyan sok partner próbálja egyszerre lekérni a jelentéseket, hogy az adatbázis túl van terhelve. Kérjük, próbáld meg lekérni újra a jelentést néhány perc múlva, vagy ha túl nagy jelentésről van szó, kérd le havonkénti bontásban.

    Ha a probléma továbbra is fennáll, írj egy emailt az affiliates@pokerstarspartners.com címre, és mellékelj képernyőfotót a jelentés beállított paramétereiről, valamint magáról a hibaüzenetről.

    A probléma feltárásához az alábbi adatokra is szükségünk van:

    1) Operációs rendszer és verziószám (pl. Windows 8 / iOS / MAC OS)
    2) Webböngésző és verziószám (pl.. IE / Safari / Chrome / Firefox)

Gemeinsames Partnerprogramm mit Full Tilt Poker Vissza az elejére
  1. Hogyan kezdhetem el népszerűsíteni a Full Tilt Pokert?Felhívjuk a figyelmed, hogy a Full Tilt Poker népszerűsítése iránt

    érdeklődő partnereknek rendelkezniük kell www.pokerstarspartners.hu számlával. PokerStars Partners számla nyitásához rendelkezned kell PokerStars játékos számlával, még akkor is, ha kizárólag a Full Tilt Pokert szeretnéd reklámozni.

    Ha már van PorkeStars Partners számlád, nem kell újabb igénylést benyújtanod. A PokerStarspartners.hu által biztosított nyomkövetők a PokerStarshoz és a Full Tilt Pokerhez is használhatók.  Csak azt kell megváltoztatnod, melyik URL-re mutasson a hivatkozás.

    A rendszerünk automatikusan szétválogatja a játékosokat az URL-ek szerint, és annak megfelelően kapod a kifizetést.
  2. Van régebbről egy Full Tilt Poker partneri számlám, használhatom azt?

    Régi Full Tilt Poker partneri számlád már nem érvényes.  A Full Tilt Poker népszerűsítése iránt érdeklődő partnereknek rendelkezniük kell www.pokerstarspartners.com számlával. Az A PokerStars Partnerségi Program szekcióban  megtalálod, hogyan kell regisztrálni.
  3. Mindkét termet népszerűsítenem kell?

    Választhatsz, hogy csak a PokerStarst vagy a Full Tilt Pokert, esetleg mindkét termet népszerűsíted a weboldaladon.
  4. Használhatom a régi Full Tilt Poker partneri számlámhoz tartozó nyomkövetőket?

    Régi Full Tilt Poker partneri számlád már nem érvényes, ezét nem tudod a régi nyomkövetőket sem használni.
  5. Hogyan kaphatok nyomkövetőket, hogy elkezdhessem népszerűsíteni a Full Tilt Pokert?

    A PokerStars Partners számládhoz kapott nyomkövetők a PokerStarshoz és a Full Tilt Pokerhez is használhatók. Egyszerűen csak meg kell változtatnod azt, hova mutasson az URL, és törölnöd kell a záró perjelet, mielőtt hozzáadnád a „?source=YOURTRACKER” végződést. Példa:

    http://www.fulltiltpoker.com/affiliates/ten-free?source=YOURTRACKER.

    A partnerek csak egy nyomkövetőt kapnak. Nem tudunk új nyomkövetőt adni azért, hogy a PokerStarsról vagy a Full Tilt Pokerről érkező ajánlásokat külön kövesd nyomon. A rendszerünk automatikusan szétválogatja a beajánlott játékosokat az URL-ek szerint, és annak megfelelően kapod a kifizetést.

    Emellett a Full Tilt Pokerre beajánlott játékosok részletesen megjelennek a Partneri jelentésben egy külön részben.
  6. Hogyan kaphatok marketing kódot a Full Tilt Pokerre?

    A Full Tilt Pokerben nem használható a marketing kód, mert a Full Tilt Poker kliensben nincs lehetőség beírni azt a regisztráció során.

    A PokerStars Partners számládhoz kapott marketing kódot csak a PokerStars ajánlásoknál lehet használni. 
  7. Milyen fizetési struktúrát kínáltok a Full Tilt Pokeres ajánlásokra?
    A Kínált kifizetési struktúrák részben találsz választ erre a kérdésre.
  8. Hogyan kapom meg a Full Tilt Poker jutalékomat?
    Az oldal Kifizetések és jelentések részében találod a Fizetési módok táblázatát.
  9. Hogyan tudom nyomon követni a havi Full Tilt Poker ajánlásaimat?
    Amikor bejelentkezel a PokerStarspartners.hu weboldalra, a „Nyomkövetés” címszó alatt találsz egy Partneri jelentést, ahol következed a havonta beajánlott játékosokat. Van egy olyan lehetőség is, hogy egy adott időszakra vagy egy bizonyos évre vetítve kérd le a statisztikákat.
    Ebben a jelentésben automatikusan ki vannak válogatva az ajánlásaid, így részletes számításokat találsz arról, melyik játékosokat ajánlottad a Full Tilt Pokerre és melyikeket a PokerStarsra.
  10. Beajánlhatok játékosokat a Full Tilt Pokerre akkor is, ha már van PokerStars számlájuk?
    Ha egy játékos a Full Tilt Pokeren és a PokerStarson is létrehoz számlát, akkor az jutalékfizetés szempontjából két játékosszámlának számít.

    Úgy ajánlhatsz be játékosokat a Full Tilt Pokerre, ha még nincs abban a teremben számlájuk, attól függetlenül, hogy a PokerStarson van-e számlájuk vagy nincs.
  11.  Licenc alatt működő országokból ajánlhatok be játékosokat a Full Tilt Pokerre?

    Nem. A Full Tilt Pokert csak olyan országokban népszerűsítheted, ahol a fulltiltpoker.com és a fulltiltpoker.eu licenc működik. Nem lehet népszerűsíteni a Full Tilt Pokert az alábbi országokban:

    Spanyolország, Franciaország, Olaszország, Belgium, Dánia, Észtország, valamint az Amerikai Egyesült Államok és területei.
  12. Ha olyan országban élek, ahol licenc alapján lehet játszani, reklámozhatom a Full Tilt Pokert?


    Igen, de csak a fulltiltpoker.com és a fulltiltpoker.eu termet reklámozhatod. Ennek ellenére, ha külön licencelt ország lakosa vagy, létre kell hoznod az annak megfelelő licenc szerinti PokerStars számlát.

    Az oldal Kifizetések és jelentések részében találod a Fizetési módok táblázatát, ahol további információkat is találsz.
  13. Engedélyezve van a rakeback a Full Tilt Pokeren?
    A PokerStarst működtető Rational Group az USA Igazságügyi Minisztériumával kötött egyezség során szerezte meg a Full Tilt Poker eszközeinek egy részét. Ez az egyezség kizárja bizonyos kötelezettségek teljesítését, többek között régebbi, korábban jutalmakat nyújtó partnerekkel kötött szerződésekből adódókat.

    Mivel a továbbiakban már nem érvényesek a szerződések ezen részei, a Full Tilt Poker nem kínál rakebacket a játékosoknak. Ehelyett a Full Tilt Poker egy izgalmas, új VIP programot vezetett be, aminek a neve EDGE.

    Az EDGE lényegéről részletesebben is tájékozódhatsz weboldalunkon:

    http://www.fulltiltpoker.com/edge
  14. Mi történik azokkal a játékosokkal, akiket az előző Full Tilt Poker partnerprogram során ajánlottak be?

    Az Amerikai Egyesült Államok Igazságügyi Minisztériumával kötött megállapodás értelmében a Rational Group nem vállalja át a Full Tilt Group semmilyen kötelezettségét (kivéve a nem amerikai játékosok számlaegyenlegét), ennek következtében a régebbi Full Tilt Poker cégek által a partnerekkel kötött szerződések érvénytelenek.  Ezáltal a már meglévő játékosok számláján folyó játék során nem érvényesek a partnerek és a Full Tilt Poker korábbi tulajdonosai által kötött szerződések alapján kötött megállapodások.
  15. Mi történik az előző Full Tilt Poker partnerprogram során ki nem fizetett jutalékokkal?

    A PokerStarst is működtető Rational Group az USA Igazságügyi Minisztériumával kötött egyezség során szerezte meg a Full Tilt Poker eszközeinek egy részét. Ez a megállapodás kizárta a régebbi szerződésekből adódó kötelezettségek teljesítését.

    Ha bármilyen, a Rational Grouptól eltérő cég tartozik neked, akkor a pénzhez való hozzájutás érdekében keresd fel azt a céget, akivel a szerződést kötötted.
  16.  Hogyan kaphatok reklámanyagot a Full Tilt Poker népszerűsítéséhez?

    Minden, a Full Tilt Poker és a PokerStars népszerűsítéséhez szükséges reklámanyag (bannerek, emblémák, alapoldalak és szöveges hivatkozások) egyszerűen hozzáférhető a PokerStars Partners számládra bejelentkezve, a Marketing fül alatt.

    A marketinganyagokról ide kattintva tájékozódhatsz részletesen.

Ügyfélszolgálat Vissza az elejére
  1. Hogyan kaphatok segítséget?

    A veled való együttműködés fontos számunkra, és biztosak akarunk lenni abban, hogy elégedett vagy szolgáltatásainkkal. Ha bármilyen további kérdésed vagy problémád lenne, ne habozz kapcsolatba lépni velünk az affiliates@pokerstarspartners.com email címen!
  2. Tudok csatolt fájlt küldeni a affiliates@pokerstarspartners.com címre?

    A Kapcsolat űrlapon keresztül nem fogsz tudni csatolt fájlt küldeni a PokerStarspartners.hu-n, de ha a saját levelezőprogramodból írsz nekünk, akkor igen.. Felhívjuk a figyelmed, hogy csatolásként legfeljebb 1 MB méretű fájlt lehet küldeni. Ha ennél nagyobb csatolást szeretnél küldeni, tömörítsd össze, vagy küldd el több emailben.
  3. Elfelejtettem a partneri számlám jelszavát, hogyan tehetek szert egy újra?

    A partneri számlád jelszavának nullázásához keresd fel a www.pokerstarspartners.hu weboldalt, és válaszd ki a jobb felső sarokban található  „Elfelejtett jelszó” lehetőséget! Ezt követően add meg a felhasználóneved és az email címed, majd kattints a „Jóváhagy” gombra! A jelszavadat nullázó emailt elküldjük az email címedre. Az abban foglalt utasítások követésével tudod nullázni a jelszavadat.
  4. Nem tudok hozzáférni a partnerszámlámhoz; nem tudom a felhasználónevemet.

    PokerStars felhasználóneved kiderítéséhez lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálati csapattal a support@pokerstars.com emailcímen!
    Az emailben írd meg a számlád beazonosításához szükséges alábbi adatokat:
    - Teljes neved
    - Email címed
    Amint teljes hozzáférésed van PokerStars játékosszámládhoz, küldj egy emailt az affiliates@pokerstarspartners.com a PokerStars számládhoz tartozó email címről, és a felhasználóneved mellett írd meg, milyen adatokat szeretnél frissíteni a Partneri rendszerben.
  5. Nem férek hozzá a partnerszámlámhoz, amikor megpróbálom nullázni a jelszót, érvénytelen email címet vagy felhasználónevet jelez. Mit tegyek?

    Ennek az lehet az oka, hogy a partneri számlád adatai nem egyeznek a PokerStars játékosszámlád adataival, vagy másik email címet használsz.

    A probléma megoldásához frissítsd személyes adataidat a PokerStars szoftverben, a „Számla” -> „Adatváltoztatás” menüpontban! Ha ez kész, küldj egy emailt az affiliates@pokerstarspartners.com a PokerStars számládhoz tartozó email címről, és a felhasználóneved mellett írd meg, milyen adatokat szeretnél frissíteni a Partneri rendszerben.